ZAHTEV:

Pre početka druge sezone Adrias Top Model, organizatori popularnog takmičenja su nam se obratili sa željom da naša agencija realizuje celokupnu kampanju za novu sezonu Adrias Top Model 2.

Emisija je koncipirana kao sinteza Casting i Reality Show-a čiji se sadržaj bazira na takmičenju mladih devojaka sa zajedničkim ciljem: POSTATI TOP MODEL.

REŠENJE:

Za potrebe klijenta je izradjen novi web sajt na adresi www.adriastopmodel2.com, kao i landing stranica kampanje za casting: www.adriastopmodel2.com/castings/
Celokupna priprema kampanje je trajala 2 meseca, a plan je bio da se fokus u oglašavanju budu Instagram i Youtube, praćeni Google Display i Google Search oglašavanjem kao i Remarketingom.

KANALI KAMPANJE:

  • Google Search
  • Google Display
  • Remarketing
  • Instagram Feed
  • Instagram Story i
  • Youtube oglašavanje


Na novom sajtu je implementiran Google Tag Manager, putem koga su dodati i Google Analytics, praćenje konverzija po više zadatih parametara, kao i napredni Google Remarketing kako bi se maksimizovala stopa konverzije i na osnovu kog smo segmentirali različite publike, na osnovu koraka do kog su došli prilikom popunjavanja prijave.

REZULTATI:

Ostvareni rezultati su pokazali da društvene mreže i internet kod ove ciljane publike imaju znatno veću moć nego televizija i da je poziv na casting putem digitalnih platformi dao i do 35% veće rezultate nego kampanja putem televizije.

  • 190.500 unikatni doseg kampanje do korisnika
  • 8.900 unikatnih poseta za vreme trajanja kampanje
  • 2.470 prijava na kasting
  • 27,75% stopa konverzije