7 razloga zašto u 2020. treba da prekinete oglašavanje na društvenim mrežama

Google oglašavanje naspram oglašavanja na društvenim mrežama će u 2020. godini pridobiti pre svega poslovne korisnike koji žele da direktno povećaju prodaju, ali i izgrade vidljivost svog brenda.

Zašto je Google oglašavanje neophodan izbor za vašu firmu u 2020. godini?

1. Kada vašim potencijalnim klijentima zatreba vaš proizvod ili usluga, koje je prvo mesto gde će ga potražiti? Google pretraga ili društvene mreže?

Korisnici Google pretrage su aktivni kupci. Kada pretražuju određeni proizvod ili uslugu, vrlo je verovatno da to čine jer im je potrebna baš u tom trenutku pretrage ili planiraju kupovinu. Zato postoji i neuporedivno veća šansa da ih konvertujete u krajnje kupce.

2. Društvene mreže su kreirane prvenstveno za zabavu.
Imajte ovo na umu ukoliko nastavite sa oglašavanjem na društvenim mrežama, morate prilagoditi sadržaj i potruditi se pažnju korisnika i potencijalnih klijenata pridobijete kroz zabavne, edukativne i popularne sadržaje, a ne samo kroz objave koje su prodajno orijentisane.

3. Na Facebook-u i Instagramu ciljate samo jednu platformu, dok putem Google oglašavanja na multimedijalnoj mreži oglasa – Google Display, možete ciljati preko 2.000.000 sajtova širom sveta, izmedju ostalog i najpoznatije domaće srpske web sajtove kao što su www.blic.rs, www.kurir.rs, www.telegraf.rs ali i strane kao što su www.forbes.com, www.cnn.com, www.bbc.co.uk i brojne druge.


4. U odnosu na 2017. godinu u 2019. godini, Facebook je napustilo preko 15.000.000 korisnika u SAD-u i to uglavnom mlađe populacije koja se seli na nove kanale komunikacije. Ovakva tendencija je vidljivo prisutna i u Srbiji, a ovo najviše osećaju oglašivači i biznisi koji zavise od društvenih mreža kao jednog od bitnih kanala prodaje.


5. Ukoliko smatrate da je oglašavanje na društvenim mrežama moćan alat jer omogućava ciljanje korisnika po navikama i interesovanjima, imajte u vidi da isto to možete uraditi i putem Google oglašavanja, samo što je u ovoj slučaju Google razvio znatno kompleksniji algoritam o navikama, ponašanju i interesovanjima korisnika, pa tako kada ciljate osobe koje interesuje vaša usluga ili proizvod to ne činite samo na osnovu njihove inicijalne posete sajtu, ili kao što je slučaj na Facebook-u praćenja(like) stranice već to činite na osnovu pažljivog analiziranja ponašanja korisnika Google naloga.


6. Putem Google Ads platforme možete prikazivati vaše reklame i na Youtube-u, a jedna od glavnih prednosti ovog vida oglašavanja je pored toga što možete ciljati korisnike po demografiji, lokaciji ili interesovanjima je i to što jedan pregled vaše video reklame plaćate tek u trenutku kada neko pogleda 30 sekundi ili više. Ukoliko je video kraći od toga, onda vam se naplaćuje samo ako korisnik odgleda celokupan video.


7. Za kraj dodaci oglasa su jako bitan aspekt Google oglasa, pored toga što poboljšavaju stopu klikova ka vašim oglasima i bolju poziciju na pretrazi oni omogućavaju brojne korisne funkcije kao što je direktan poziv iz oglasa, slanje sms poruke, dodatne opise, ali i klik i navigacija do lokacije vašeg biznisa.

DMC je zvanični Google Partner u Srbiji i agencija sa preko 20 sertifikata i nagrada dodeljenih od strane Google-a. Autor teksta je Nikola Predojević, direktor agencije.

Leave a comment:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top